Find a Childminder in Pfäffikon

Start now
4.9 1888 reviews
Looking for a job?
Childminder jobs in Pfäffikon →
We found 306 profiles for you.
Sigrid

Sigrid

CHF 30 / hour

Hi, I am Sigrid. I have recently moved to Switzerland with my partner and I am looking to for a nanny/babysitting job. I have taken a career break from my professional career as an accountant and look…

Sierra

Sierra

CHF 30 / hour

Ich bin eine liebevolle, loyale, fürsorgliche und organisierte Mensch mit Liebe zum Detail. In den letzten Jahren habe ich auf Kindern verschiedener Altersgruppen aufgepasst in dem ich für Sie kochte,…

Lucy

Lucy

Verified
CHF 35 / hour

I am a mature mother of 4 children. I am English speaking and from the UK My twins are 21, my son is 18 and my youngest son is 15. I am a good cook, enjoy running and keeping fit and reading and ga…

(3)
Elena

Elena

CHF 20 / hour

hi, my name is Elena, I speak English and have experience with kids. I love kids and want to be a nanny.

Lea

Lea

Verified
CHF 30 / hour

I am the mother of two adult children, and I have only been in Switzerland for two years, so I don't speak the language yet. For this reason, I am not employed, so I have free time and can be flexibl…

Paola

Paola

CHF 30 / hour

I am a qualified English teacher. I have taught English for over 18 years. I have 3 children who are now studying in Italy. I taught pre school in Italy and primarschule along with Gymnasium in Italy.…

Karen

Karen

CHF 20 / hour

Hello my name is Karen and I'm from the UK. I live in Wädenswil with my 2 children and my husband. We speak English and German at home. We have a small Swiss house with a very pretty garden in the ce…

Alessia

Alessia

CHF 15 / hour

I’m Alessia. I love taking care of children. I grew up in a loving home.

Maryna

Maryna

CHF 30 / hour

Hallo! Mein Name ist Maryna, komme ursprünglich aus der Ukraine, ich lebe in Freienbach. Ich bin verheiratet und erziehe einen wunderbaren 9-jährigen Jungen. Ich verbringe meine Freizeit gerne aktiv, …

Jo

Jo

CHF 30 / hour

Hi I'm Jo Yen. I was born and raised in Indonesia. I studied and worked in USA and Australia. And now here I am in this beautiful Switzerland. I'm a trustworthy person, very good with children and pet…

Nikki

Nikki

Verified
CHF 35 / hour

Kinderbetreuerin mit mehr als 20 Jahre Erfahrung Liebe Familie Ich heiße Nikki und wohne in Richterswil. 
Ich war 7 Jahre als Nanny bei einer sehr lieben Familie mit 2 Kindern in Altendorf tätig dann …

(2)
Georgeta

Georgeta

CHF 30 / hour

Hello dear families, My name is Georgeta, of EU, Romanian nationality I can provide references even from my last employers, as well as letters of recommendation from other parents. I worked in fami…

Any

Any

CHF 10 / hour

Ich habe seit über 16 Jahren als Tagesmutter Erfahrung. Ich betreue Kinde von 0 bis 12 Jahren . Ich habe gute Referenzen als Langzeitbetreuungen die über mehrere Jahre gingen oder gehen.Ebenso habe i…

Désirée

Désirée

Verified
CHF 25 / hour

Guten Tag Miteinander Ich heisse Désirée und wohne in Freienbach in einer Wohnung mit Gästezimmer. Ich liebe die Zeit mit Kindern und Tieren. Mit mir wohnen 4 Meerschweinchen, die spannend zu beoba…

Marie-Theres

Marie-Theres

CHF 25 / hour

Freude am Umgang mit Kindern und viel Erfahrung mit den drei Kindern meines Ex-Mannes und den 18 Kindern meiner sechs Geschwister  Einfühlungsvermögen in die Bedürfnisse der Kinder und Verständnis f…

Maria Alinne

Maria Alinne

CHF 30 / hour

Hello dear families, I believe that all these years of working in childcare and being a mom has made me come to one point where I cannot think about myself without children around

Marianne

Marianne

CHF 25 / hour

ZURZEIT KEINE KAPAZITÄT Ich bin Mama von zwei Kindern im Alter von 16 und 12,5 Jahren. Ich habe schon in mehreren Familien gearbeitet. Gerne hüte ich Ihr Kind, gehe auf einen Spielplatz oder einen S…

Heidi

Heidi

CHF 30 / hour

LIEBE FAMILIEN Mein Name ist Heidi 56 Jahre und Mami von 2 erwachsen Kindern. Habe 8 Jahre in Kinderkrippen gearbeitet und in Fam.Ich liebe es in der Natur zu sein und meine Fam.& Freunde an meiner…

Felicitas

Felicitas

Verified
CHF 35 / hour

Hallo liebe Familien, gebürtig aus Deutschland mit kubanischen Wurzeln und Auslandsaufenthalten während des Studiums in Australien und Spanien bringe ich eine hohe Sozialkompetenz mit. Während der S…

Katharina

Katharina

CHF 15 / hour

KINDERBETREUUNG IN PFÄFFIKON auf deutsch, englisch und französisch Sehr geehrte Eltern, Ich, Deutsche von 36 Jahren, habe einige Jahre Erfahrung in der Kindererziehung aus der Arbeit in einer Grunds…

Find a Childminder in Pfäffikon

Get full access to all profiles in your area – quickly and easily.

Sign up now