Find a Nanny in Bubikon

Start now
4.9 1887 reviews
Looking for a job?
Childminder jobs in Bubikon →
We found 501 profiles for you.
Artemis

Artemis

Verified

Children are my absolute passion. However, I am aware that as parents you give your future babysitter a huge responsibility. It is therefore important to me to convince you of me and my absolute conf…

Annett

Annett

CHF 35 / hour

Dear parents, I offer englisch/german childcare ... where we enjoy homemade food and spend an interesting time together. We have time for playing, find answers to our questions + discover secrets…

Sigrid

Sigrid

CHF 30 / hour

Hi, I am Sigrid. I have recently moved to Switzerland with my partner and I am looking to for a nanny/babysitting job. I have taken a career break from my professional career as an accountant and look…

Adela

Adela

CHF 28 / hour

Hello dear families, my name is Adela. I enjoy spending time with children, no matter what age they are. I took care of my younger sister since she was born. I will entertain your children with variou…

Marianne

Marianne

CHF 30 / hour

Ich habe einen erwachsenen Sohn, den ich als Vollzeitmutter bis zum erwachsen sein mit grosser Freude begleiten durfte. Ob Trotzphase, Pubertät, Schule, Sport und Freizeit alles ist mir bestens bekann…

Sierra

Sierra

CHF 30 / hour

Ich bin eine liebevolle, loyale, fürsorgliche und organisierte Mensch mit Liebe zum Detail. In den letzten Jahren habe ich auf Kindern verschiedener Altersgruppen aufgepasst in dem ich für Sie kochte,…

Catia

Catia

Hello dear parents, my name is Cátia. I'm from Portugal and I speak Portuguese and English. I'm preferably looking for a full-time job as a nanny. I used to babysit my younger cousin so I gained so…

Elise

Elise

CHF 40 / hour

I am a positive, friendly and enthusiastic native English-speaking Nanny/English tutor looking for new opportunity in 2024. I am passionate about working with children; I love encouraging them to le…

Mirella

Mirella

CHF 28 / hour

Liebe Familie , ich heisse Mirella und habe langjährige Erfahrung in der Kinderbetreuung. Ich suche eine langfristige Stelle als Kinderbetreuerin für 20 bis 100%. Ich liebe die Arbeit mit Kindern, bet…

(2)
Sandra

Sandra

CHF 25 / hour

Mehrjährige Erfahrung als Tagesmutter,Spielgruppenleiterin und Mutter. Ich bewege mich gerne in der Natur,bin kreativ und backe gerne. Würde gerne in einem 50-60%Pensum oder einzelne Tage arbeiten.

Daniela

Daniela

CHF 30 / hour

Ich heisse Daniela und bin Eidg. Dipl. Sozialpädagogin HF. Ich verfüge über sehr viel Arbeitserfahrung in der Betreuung von Kleinkindern und auch von Jugendlichen bis 16 Jahre. Zur Zeit arbeite ich in…

Hilda

Hilda

CHF 30 / hour

My Name is Hilda Masiah Daly. Being a mother of two young adults (20 & 22 years old) I bring years of childcare experience with me. I enjoy working with children (craft, legos, puzzles,etc), also like…

Ophélie

Ophélie

CHF 25 / hour

Bonjour, Je m'appelle Ophélie je suis a la recherche d'enfants pour m'occuper ,je parle - Français et Portugais

Sonja

Sonja

CHF 28 / hour

Guten Tag! Ich bin eine 51jährige, jung gebliebene Schweizerin und wir sind Eltern eines 21jährigen Sohnes, der seine Lehre als FABE im Sommer 2021 erfolgreich beendet hat und jetzt in einem Hort arbe…

(1)
Jasmin

Jasmin

Verified
CHF 35 / hour

Ich suche ab sofort eine neue Nannystelle für 2-3 Tage. Ich heisse Jasmin, bin Schweizerin, 44ig und habe 5 tolle Kinder gross gezogen. Drei sind nun schon erwachsen, zwei Kids leben noch in meinem Ha…

Naima

Naima

Verified
CHF 25 / hour

Hallo, mein Name ist Naima! Ich bin kürzlich aus Amerika in die Schweiz gezogen. Ich arbeite seit sechs Jahren mit Kindern. Ich habe mit Kindern im Alter von 8 Monaten bis 13 Jahren gearbeitet. Die Ar…

Adriana

Adriana

CHF 5 / hour

Olá, juntos! Ich bin Adriana, eine 25-jährige Portugiesin. Ich habe einen spezialisierten Kurs absolviert, um mich um Kinder zu kümmern. Ich stehe Ihnen als Babysitter zur Verfügung. Mit liebevoller A…

Aiten

Aiten

CHF 35 / hour

Hello! My name is Aiten, a nurturing nanny with a background in childcare and education, holding a Bachelor's Degree in Pedagogics (English teacher). I am passionate about providing quality care and f…

Immacolata

Immacolata

CHF 20 / hour

Zuverlässig.. Verantwortungsbewusst.. Loyal.. Korrekt. Ehrlich.. Liebe kinder

Petra

Petra

Verified
CHF 35 / hour

Liebe Familien Ich heisse Petra bin 54 Jahre und gelernte Industriekauffrau. Bitte vom Alter nicht abschrecken lassen viele schätzen mich 10 Jahre jünger und ich fühle mich auch so. Ich bin eine se…

(2)
Find a Nanny in Bubikon

Get full access to all profiles in your area – quickly and easily.

Sign up now