Find a Nanny in Oberbalm

Start now
4.9 1883 reviews
Looking for a job?
Childminder jobs in Oberbalm →
We found 487 profiles for you.
Archer

Archer

Verified
CHF 29 / hour

Available only on Wednesday and Friday, from beginning of August I will be available every day from Monday until Friday. I am a native English-speaking nanny based in Bern with 7 years of experience,…

(2)
Carolini

Carolini

Verified
CHF 30 / hour

Hello, my name is Carolini, I am graduated in Psychology, with focus in Child Development. I have been working with children for over 6 years, among my works: Therapeutic accompaniment in schools and …

(1)
Brigitte

Brigitte

CHF 15 / hour

Liebe Eltern, Ich w.53J.Nichtraucherin würde mich gerne gelegentlich bei Ihnen zu Hause liebevoll um Ihr Kind(er) im Baby und Kleinkindalter kümmern. Ich biete über 25J.Erfahrung in der Betreuung von…

Delphine

Delphine

CHF 25 / hour

Hello! I am a 26 year old student studying Climate Sciences at the University of Bern. I love to read books - my favourites as a child included Harry Potter and Micheal Murpogo books. My favourite act…

Susanna

Susanna

CHF 27 / hour

Ich heisse Susanna und bin Mutter einer erwachsenen Tochter und Grossmutter von zwei Jungs im Alter von 7 und 5 Jahren, welche ich seit Baby bis heute regelmässig betreue. Ich bin eine Frohnatur und a…

Martina

Martina

CHF 25 / hour

Liebevolle und erfahrene Nanny aus Bern hat freie Kapazität! Mein Name ist Martina (61), ich lebe seit über 30 Jahren in Bern und bin Mutter von zwei Töchtern (31 und 33). Meine Arbeitgeber beschrei…

(2)
Guoda

Guoda

Verified
CHF 20 / hour

Hallo, mein Name ist Guoda. Ich bin die Mutter eines süßen Mädchens, Athena. Wir verbringen viel Zeit draußen, in der Natur und auf dem Spielplatz. Athena braucht Freunde, wir würden gerne ein Kind in…

(2)
julia

julia

CHF 25 / hour

I'm mother of 14 years son, so I have real experience of caring about kids. I was a sport coach for teenagers in a summer camp. I love kids, they love me, we often find common language.

Dahlia

Dahlia

CHF 30 / hour

Loving caring and trustworthy Nanny Housekeeper with great creativity and patience. Great planner of children’s activities while also maintaining a beautiful home environment.

Tatjana

Tatjana

CHF 30 / hour

Hello,I am Tanja.I am looking for a job as a bebysitter. As a mother of three amazing children (26, 22 and 21 years old) over the years I was dedicated to motherhood and looking on motherhood as incre…

Urte

Urte

CHF 25 / hour

I am an English speaking nanny. I have a bachelor's degree in public health and a master's degree in lifestyle medicine. I can look after your child during the day or in the evening.

Karol

Karol

CHF 22 / hour

My name is Karol I’m 25 years old, I have work with children from a very young age. I’m born in Colombia but I moved to Sweden when I was 8 years old so I talk Swedish from a very young age, English a…

Laura

Laura

Verified
CHF 20 / hour

Ich bin eine herzliche, einfühlsame Person, die Kinder mag. Bin gerne in der Natur und mag die Kinder Unterhaltung, zb: Basteln oder Backen. Kochen ist etwas tolles, gerne auch mit den kleineren zusa…

Cosima

Cosima

CHF 27 / hour

Sehr geehrte Damen und Herren, Selbst Mutter von drei jetzt erwachsenen Söhnen umfasst meine mehr als 30-jährige ebenso berufliche Erfahrung mit Kindern unter anderem: • die Babypflege ; • die …

(1)
Dalida

Dalida

CHF 25 / hour

Habe 2 eigene Kinder von 26+18 Jahren und betreue seit über 20 Jahren Kinder im Alter von 0Monaten-16Jahren.Suche eine Familie,wo ich als Nanny 1-2 Tage pro Woche Kinder betreuen kann.Aber betreue auc…

Lea

Lea

CHF 30 / hour

Mein Name ist Lea und bin am 16.08.2004 Geboren. Ich Arbeite seit 4 Jahren in einer Kita und absolviere meine Berufslehre. Den Babysitter Kurs beim SRK habe ich auch besucht ebenfalls habe ich dank m…

Beatriz

Beatriz

CHF 25 / hour

Hello families Let me introduce myself.. I am a Spanish girl who came to Switzerland more than 2 years ago. Currently I am studying Psychology in an on-line university I would say I have quite an…

Alina

Bernsitters

CHF 28 / hour

Wir sind die Bernsitters, uns gibt es seit März 2019. Wir sind junge, engagierte Frauen und Männer aus Bern und Umgebung. Die meisten von uns studieren, weshalb wir unsere Arbeit als Nebenjob betracht…

Natalija

Natalija

CHF 30 / hour

Liebe Familie, Mein Name ist Natalie. Ich bin auf der Suche nach einer Tätigkeit als Kinderbetreuerin,Tagesmutter, Nanny. Ich habe Erfahrung hier als Reinigungskraft, Haushaltshilfe und Erzieherin…

Béatrice

Béatrice

CHF 25 / hour

Guten Tag Ich wohne in 3007 Bern und bin mit dem ÖV und zu Fuss unterwegs. Andere schätzen mich als kinderliebend, sehr zuverlässig, verantwortungsbewusst, umgänglich, freundlich und hilfsbereit ein.…

Find a Nanny in Oberbalm

Get full access to all profiles in your area – quickly and easily.

Sign up now