Find a Nanny in Gais

Start now
4.9 1892 reviews
Looking for a job?
Childminder jobs in Gais →
We found 209 profiles for you.
Cinta

Cinta

Verified
CHF 20 / hour

Willkommen Familien, Mein Name ist Cinta und ich bin Grundschullehrerin. Ich habe mehr als 6 Jahre an Schulen in Spanien (Barcelona) gearbeitet und habe auch mehrere Jahre Erfahrung als Babysitter.…

Kristina

Kristina

CHF 25 / hour

I was a television journalist in my own country. I moved to Switzerland without knowing German and started working as a nanny. I chose this job because I always loved children and investing in one's l…

Kovacs

Kovacs

CHF 20 / hour

Hallo liebe Eltern, Ich suche liebe Kinder, die ich betreuen und lehren könne.

Lucie

Lucie

CHF 26 / hour

Dear families, my name is Lucie and I come from Czech Republic. I enjoy spending time with childern and I am available any time from monday till friday. I am looking forward to your messages.

Karin

Karin

CHF 30 / hour

Ich habe 3 erwachsene Kinder. Ich Arbeitete über 30 Jahre in der Betreuung und Pflege, vorwiegend im Behindertenbereich. Meine langjährige Erfahrung, meine fröhliche, offene und humorvolle Art, mach…

Andrea

Andrea

CHF 20 / hour

Hello I am slovakia girl Andrea, my boyfriend live in Apenzzell and am looking for a job as a babysitter for summer holiday in 2017 (mean july and august). I was working as a babysitter in England for…

Evi

Evi

Verified
CHF 20 / hour

Hallo,bin die Evi eine jungebliebene 60jährige Mama von 4 Kindern und Oma von 4 Enkeln. Ich war lange Zeit in der Seniorenbetreuung und bei der Lebenshilfe beschäftigt..da ich nun in Pension bin möch…

Chicha

Chicha

CHF 25 / hour

Thank you for contact me, unfortunately I do Have fix job right now, so I won’t have time for babysitting. Have a bless day! Chicha

Andrea

Andrea

CHF 30 / hour

Liebe Eltern, Habe selber 2 Erwachsene Kinder, und bin nun schon 5 fache Grosi,die ich auch zwischendurch hüte!! Darum ging die Nähe zu Kinder nie weg.. Auch arbeite ich teils noch als selbständige…

Diannovilia

Diannovilia

Verified
CHF 25 / hour

Liebe Eltern, Ich habe die Erfahrung, 2 Jahre 6 Monaten lang ein kleines kind zu betreuen, ich liebe kinder, ich spiele gerne mit kinder, deshalb liebe und geniesse ich diese Arbeit. Freundli…

Ruth

Ruth

CHF 28 / hour

Liebe Mütter und Väter, In Trogen wohnhaft möchte ich in der näheren Umgebung oder im näheren Umkreis von St. Gallen arbeiten. Ich bin mit kleinen Geschwistern gross geworden und durfte die letzten dr…

Nishtha

Nishtha

CHF 25 / hour

Hello, I am Nishtha ! When it comes to taking care of kids I would love too ! I adore kids and I love to do make them new activities . I had also worked in school for two years ! Thankyou

Samara

Samara

CHF 30 / hour

Hello families. I’m Samara. I’m looking for a part time job while I continue my studies. Besides being the big sister of my brothers I was an AuPair for 3 kids for a year and a half. I’m available in …

Kvetoslava

Kvetoslava

CHF 26 / hour

Hallöchen ich heiße Květoslava. Ich kann kochen Kinder betreuen mit die raus gehen Spaß haben und der Tag genießen.ich Bin eine freundliche Nenny

Monika

Monika

CHF 28 / hour

Ich bin ursprünglich Hauswirtschafterin und seit einigen Jahren als Kinderbetreuerin,Haushälterin tätig.Ich habe Lebenserfahrung, kann Verantwortung übernehmen und gut auf Kinder eingehen. Ich bin aus…

Monika

Monika

CHF 30 / hour

Liebe Eltern Ich bin Klangtherapeutin und leidenschaftlich Nanny und durfte schon mehrere Kinder auf ihrem Weg begleiten. Da sich bei der jetzigen Familie einiges verändert, bin ich wieder offen für …

Maria

Maria

CHF 25 / hour

Hi! My name is María and I am an experienced early years teacher who has just moved to St. Gallen. I am from Spain and I can also speak English (I'm also an English and Spanish teacher) and I have 4 …

Melanie

Melanie

CHF 20 / hour

Friendly, kind and considerate Babysitter. SKILLS; Age-appropriate activities Routine management Meal Planning and Preparation Bathing and Dressing Administering Medicines Licensed driver …

Michelle

Michelle

CHF 25 / hour

I am a very caring person. I have a lot of patience to play and take care of babies and children. I consider that childhood is a very important stage for the development of human beings. Is in this s…

Maricel

Maricel

CHF 15 / hour

Responsible,experienced Babysitter with extensive background in working with infants and toddlers..

Find a Nanny in Gais

Get full access to all profiles in your area – quickly and easily.

Sign up now