Find a Nanny in Sigriswil

Start now
4.9 1892 reviews
Looking for a job?
Childminder jobs in Sigriswil →
We found 186 profiles for you.
Wanda

Wanda

Verified
CHF 30 / hour

I'm Wanda, originally from Argentina. I've gained valuable childcare experience by assisting my sister with her kids daily. In London, I served as an AuPair, caring for a 3-year-old. In Italy, I looke…

Jacqueline

Jacqueline

CHF 20 / hour

Guten Tag, ich heisse Jacqueline und wohne in Thun. Meine Stärken sind folgende: Ich bin flexibel, kinderlieb, verantwortungsvoll, offen und pünklich. Ich habe langjährige Erfahrung als Babysitterin…

Jouella

Jouella

Verified
CHF 30 / hour

Hi, My name is Mica from the Philippines. I just moved here in 3604 Thun on February 2020. I have been an au pair in Switzerland for one year, in Denmark for two years and in Norway for one and a half…

Christine

Christine

CHF 25 / hour

My name is Christine, a Filipino, as you know English is one of our official languages. My first job as a child care support giver started with the babies ages 6 months old , up to children 7 yrs old…

Carolina

Carolina

CHF 30 / hour

Hello, my Name is Carolina. I'm spanish. I'm looking for a babysitting job becuase I love children and i studied kindergarten in Spain. I have proffesional in Kindergartens, free time Monitor, babys…

(1)
Anna

Anna

CHF 20 / hour

I recently moved to Thun, Switzerland. I'm looking for part time work as a babysitter. I have lots of experience.

Karin

Karin

CHF 20 / hour

Ich verbringe sehr gerne Zeit mit Kindern, da ich dies als grosse Bereicherung empfinde

Bruna

Bruna

CHF 25 / hour

I have a degree in social education. I trained with children and I have a special affection for all of them. I take great care and attention.

Michelle

Michelle

CHF 15 / hour

Hallo ich habe 2 Mädchen 3 Jahre und 5 und ein Junge 1 Jahre. gerne würde ich auch weitere Kinder betreuuen . Melden sie sich doch

Olga

Olga

CHF 20 / hour

Niederländerin, die in der Schweiz lebt. Hochgebildet, aber in den nächsten Jahren als Babysitterin verfügbar, da ich Vollzeitmutter bin. Vielfältige Erfahrung in der Arbeit mit Kindern aller Altersg…

Nayibe

Nayibe

CHF 28 / hour

I´m a very independent and active person, I´ve always loved to be around children, I have two sisters aged 21 and 5, and 7 younger cousins. I am a family oriented person who loves to spend time with t…

Yasmina

Yasmina

CHF 20 / hour

Hallo mein Name ist Yasmina, ich biete sporadisch Kinderbetreuung an. Da ich eine grosse familie habe mit vielen Kindern wurde ich früh schon immer zum babysitten gefragt und habe es immer gern gemach…

Brenna

Brenna

CHF 25 / hour

Dear parent, I am writing to you to express my interest in wanting to work with children looking after and taking care of them. I’m a 27 year old from New Zealand currently living in Interlaken. Unf…

(1)
Yvonne

Yvonne

Verified
CHF 30 / hour

Ich bin gelernte Kleinkinderzieherin und Mutter. Ich bin eine aufgestellte fröhliche Person. Meine Stärke ist mein Einfühlungsvermögen. Ich habe in den letzten Jahren Teilzeit im Spielwarengeschäft mi…

Stephanie

Stephanie

Verified
CHF 30 / hour

Ich Mutter zweier Kinder (11 und 13) und bin diesen Sommer in die Schweiz zurückgezogen. Ich bin eine sehr motivierte, offene, liebenswürdige, eigenständige Persönlichkeit, auf die man sich sehr ver…

Abigail

Abigail

CHF 25 / hour

I am an English girl, working as an au pair in Switzerland but would love to continue my journey here. I am looking for a full time nanny job in the German speaking part as I have been learning German…

Andrea

Andrea

CHF 22 / hour

bin flexibel, belastbar suche noch eine beschäftigung regelmässig nach meiner pensionierung

Svetlana

Svetlana

CHF 28 / hour

Hallo liebe Eltern! Ich bin auf der Suche nach einem Platz fürs Babysitten. Ich habe Erfahrung mit der Betreeung von Kinder 10 Jahren und ich bin Mutter von 2 Erwachsenen Kindern. Ich bin freundliche,…

Dilahra

Dilahra

CHF 15 / hour

Liebe Eltern, ich bin dilahra Ich bin eine sehr einfühlsame Person. Kinder sind für mich sehr speziell. Ich liebe es mit ihnen Zeit zu verbringen , sie unterstützen und auf ihrem wachsenden Weg zu be…

Jacqueline

Jacqueline

CHF 30 / hour

Ich habe mein Studium an der HFZ abgeschlossen und bin in einer grossen Familie aufgewachsen. Wir sind sechs Kindern. Ich finde es sehr schön mit Kindern zu spielen und Sie glücklich zu sehen. Ich hab…

Find a Nanny in Sigriswil

Get full access to all profiles in your area – quickly and easily.

Sign up now