Find a Childminder in Oberstocken

Start now
4.9 1887 reviews
Looking for a job?
Childminder jobs in Oberstocken →
We found 129 profiles for you.
Ella

Ella

Verified
CHF 35 / hour

Hello, dear parents. My name's Ella. I'm an English teacher with 13 years of experience. I used to work as a rugby coach as well. I would like to help you out when you need it to have some time for yo…

(4)
Jouella

Jouella

Verified
CHF 30 / hour

Hi, My name is Mica from the Philippines. I just moved here in 3604 Thun on February 2020. I have been an au pair in Switzerland for one year, in Denmark for two years and in Norway for one and a half…

Stefanie

Stefanie

CHF 20 / hour

Liebe Eltern. Ich bin eine fröhliche aufgestellte Babysitterin. Seit ich 13 jahre albin hüte ich regelmässig Kinder. Ich spiele mit ihnen und mache alles, was win Kinderherz höher schlagen lässt . Ich…

Carolina

Carolina

CHF 30 / hour

Hello, my Name is Carolina. I'm spanish. I'm looking for a babysitting job becuase I love children and i studied kindergarten in Spain. I have proffesional in Kindergartens, free time Monitor, babys…

(1)
Sofia

Sofia

Verified
CHF 23 / hour

Hello families! I'm Sofia, I’m 26 years old, I speak Spanish, English and German and I live in Thun since 2019 :) I’m currently attending a part-time business degree and I’m looking for a nanny / bab…

Janira

Janira

CHF 27 / hour

My name is Janira and I am currently living in Thun. I am 35years old and I am a professional childminder for more than 9 years. I have a background from working as a Paramedic for 8years in Spain, …

Mara

Mara

CHF 23 / hour

Hallo Hallo liebe Familie/ Erziehungspersonen Ich bin Mara 24ig und ich liebe Kinder/und Tiere sehr. Mit 13 Jahren haben ich den Babysitterkurs auch direkt angeschlossen. Und bin seither immer wider…

Marlise

Marlise

CHF 20 / hour

Liebe Eltern Ich bin eine aufgestellte,fröhliche Babysitterin Ich habe 3eigene Kinder einen Sohn 29j und Zwillinge 19j Habe langjährige Erfahrung mit Kinderbetreuung und liebe es Zeit mit Kinder zu v…

Bin

Bin

CHF 23 / hour

>Mit einem Lächeln im Gesicht, kommt das Glück von allein< Ich bin Mutter einer erwachsenen Tochter und habe in China eine Ausbildung zur Kindergärtnerin absolviert. Ich möchte mit Ihren Kindern s…

Jimena

Jimena

CHF 15 / hour

Hello! My name is Jimena and currently, I’m living in Uetendorf. Now, I’m studying German and a course in Digital Marketing, and I’m looking for a part-time job as a babysitter. I have some e…

Janine

Janine

CHF 25 / hour

Mein Name ist Janine, ich bin 30 Jahre und arbeite als freischaffende Journalistin und mache PR Arbeit für einen Kinderbuchverlag. Gerade arbeite ich zudem selbst an einem Kinderbuch, was bald veröffe…

Isabel

Isabel

CHF 20 / hour

Hello I’m Isabel from The United States I am a former special needs teacher and aid. I love children and have worked in elementary schools and as a private tutor. I like to encourage fun and learning…

andreia

andreia

CHF 15 / hour

Liebe Eltern. Ich bin eine fröhliche und aufgestellte Babysitterin. Seit 8 Jahren hüte ich regelmässig Kinder. Ich spiele mit ihnen und mache alles, was ein Kinderherz höher schlagen lässt. Ich freue …

Lluvia

Lluvia

CHF 23 / hour

Hello my name is Lluvia I am a mother of a 6 month old baby and have worked as a babysitter for a family previously for 5 years in the USA. I assisted with meal prepping, driving children from school …

Sunisa

Sunisa

CHF 20 / hour

I m a nice People 39 years old from Thailand I like to smile and friendly and Love kid

Carla

Carla

CHF 10 / hour

Haloo Ich bin Carla Seit 10jahre alt habe ich erfahrung mit kinderbetreuung. Erst mit meine kleine brüder und dann mit 2 kinder von eine familie. Seit 2010 bin ich selber mutter und habe jetzte 2 kind…

Janine

Janine

CHF 15 / hour

Ich suche 1-2 Kind(er), welche ich als Tagesmami bei uns zu Hause betreuen könnte für max. 3 Mörgen pro Woche, Mo/Di und Do. Ich bin eine Mutter von 2 Kindern (Tochter geboren 2014 und Sohn geboren 2…

Yuliia

Yuliia

Hallo. Mein Name ist Julia. Ich kam aus der Ukraine, als der Krieg begann. Ich habe zwei Kinder. 19-jähriger Sohn und 11-jährige Tochter. Ich mag Kinder sehr. Sie lernen gut und treiben Sport. …

Caroline

Caroline

CHF 20 / hour

Hallo Ich bin selber Mutter von 2 Kindern (fast 6 Jahre und 1,5 Jahre) und habe unter der Woche noch Kapazitäten und viel Liebe zu bieten. Ich bin 32 und aus Deutschland. Ich freue mich auf bis 3 K…

Tamara

Tamara

CHF 30 / hour

Hallo liebe Eltern Ich heisse Tamara und absolviere zurzeit ein Studium in Sozialer Arbeit und habe nächstes Semester etwas mehr Zeit zur Verfügung. Da ich bereits in einer Tagesschule gearbeitet habe…

Find a Childminder in Oberstocken

Get full access to all profiles in your area – quickly and easily.

Sign up now