Find a Babysitter in Ostermundigen

Start now
4.9 1886 reviews
Looking for a job?
Childminder jobs in Ostermundigen →
We found 1000+ profiles for you.
Polina

Polina

Verified
CHF 30 / hour

Hallo, liebe Familie! Mein Name ist Polina und ich liebe meinen Beruf, deswegen arbeite ich mit dem Herzen :) In meinem Lebenslauf können Sie im Detail über meine vielfältige Berufserfahrung lesen. Se…

(4)
Lara

Lara

Verified
CHF 20 / hour

Ich bin Lara und in der Stadt Bern arbeite ich als gelernte Kosmetikerin EFZ. Mit meinem Partner und unseren 3 Haustieren wohne ich in der nähe von Bern. Da ich gerne Abwechslung habe, suche ich für M…

Maria

Maria

CHF 25 / hour

Hello dear parents, I am Maria and I have been working as a nanny and a babysitter for over 15 years, so I have great experience. I love my job because I love children and have an open, loving approa…

Dahlia

Dahlia

CHF 30 / hour

Loving caring and trustworthy Nanny Housekeeper with great creativity and patience. Great planner of children’s activities while also maintaining a beautiful home environment.

Carolini

Carolini

Verified
CHF 30 / hour

Hello, my name is Carolini, I am graduated in Psychology, with focus in Child Development. I have been working with children for over 6 years, among my works: Therapeutic accompaniment in schools and …

(1)
Tatjana

Tatjana

CHF 30 / hour

Hello,I am Tanja.I am looking for a job as a bebysitter. As a mother of three amazing children (26, 22 and 21 years old) over the years I was dedicated to motherhood and looking on motherhood as incre…

Sara

Sara

CHF 23 / hour

I'm a passionate person who loves children I have a godson who is autistic and I'm used to taking care of him I’ a have a degree on dentistry

Michèle

Michèle

CHF 26 / hour

hallo :) ich bin michèle, 22, und studiere soziale arbeit in freiburg. seit ich ein kind war lese ich sehr gerne und habe von meiner grossmutter die leidenschaft fürs kochen und backen übernommen (i…

(1)
Urte

Urte

CHF 25 / hour

I am an English speaking nanny. I have a bachelor's degree in public health and a master's degree in lifestyle medicine. I can look after your child during the day or in the evening.

Karol

Karol

CHF 22 / hour

My name is Karol I’m 25 years old, I have work with children from a very young age. I’m born in Colombia but I moved to Sweden when I was 8 years old so I talk Swedish from a very young age, English a…

Noëmie

Noëmie

CHF 25 / hour

Hallo liebe Eltern Ich bin Noëmie und komme ursprünglich aus dem Wallis. Ich bin gerade nach Bern gezogen, da ich an der pädagogischen Hochschule studiere, um mein Traumberuf als Lehrperson zu verw…

Annik

Annik

Verified
CHF 20 / hour

Liebe Eltern, ich bin grosse Schwester von drei kleinen Brüdern und Leiterin beim YWCA. Ich hüte gerne Kinder, seit gut neun Jahren. Gerne spiele ich mit ihnen oder studieren Geschichten zusammen. Me…

Gina

Gina

CHF 15 / hour

I consider myself a responsible, dynamic, sociable and loving person. I am a social worker and I am currently in my last year of early childhood education. I have taken care of my niece for years (3-…

Olivia

Olivia

CHF 20 / hour

Ich bin Olivia, 16 Jahre alt und Besuche zur Zeit die 10. Klasse in Monbijou. Ich bin eine sehr geduldige und verantwortungsvolle Person. Ich habe in in den letzten 2 Jahren bei einem Kindergarten Kin…

Dominika

Dominika

CHF 25 / hour

Hello! I am Dominika, a 24-year-old from Poland. I have already lived in Switzerland for almost 6 months and have been working with children since I started living here (and back in Poland as well) I…

Julia

Julia

CHF 20 / hour

Ich bin Gymnasiumschülerin und möchte gerne ab und zu etwas dazuverdienen. Ausser Deutsch, kann ich fliessend Polnisch sprechen. Falls nötig kann ich auch ein wenig Französisch oder Englisch. Ich lieb…

(1)
Maricel

Maricel

CHF 25 / hour

Liebe Eltern Mein Name ist Maricel, selbst eine Mutter und suche einen Nebenjob. Als Mutter einer 20- jährigen Tochter, ich habe viel Zeit und habe ich eine große Leidenschaft für die Betreuung von K…

Sandrine

Sandrine

CHF 25 / hour

Hallo ihr Lieben Eltern, Mein Name ist Sandrine. Ich habe 2 jüngere Cousins, zu denen ich seit sie geboren sind regelmässig aufgepasst habe. In meinem Umfeld haben auch viele meiner Freunde Kinder z…

Beatriz

Beatriz

CHF 25 / hour

Hello families Let me introduce myself.. I am a Spanish girl who came to Switzerland more than 2 years ago. Currently I am studying Psychology in an on-line university I would say I have quite an…

Anna

Anna

Verified
CHF 25 / hour

Mein Name ist Anna, ich komme aus Bern und bin ausgebildete Fachfrau Betreuung Kind EFZ und Sozialpädagogin HF. Während meiner Erstausbildung zur Fachfrau Betreuung Kind betreute ich Kinder von 0 - 15…

(2)
Find a Babysitter in Ostermundigen

Get full access to all profiles in your area – quickly and easily.

Sign up now