Find a Childminder in Heiligenschwendi

Start now
4.9 1886 reviews
Looking for a job?
Childminder jobs in Heiligenschwendi →
We found 124 profiles for you.
Ella

Ella

Verified
CHF 35 / hour

Hello, dear parents. My name's Ella. I'm an English teacher with 13 years of experience. I used to work as a rugby coach as well. I would like to help you out when you need it to have some time for yo…

(4)
Carolina

Carolina

CHF 30 / hour

Hello, my Name is Carolina. I'm spanish. I'm looking for a babysitting job becuase I love children and i studied kindergarten in Spain. I have proffesional in Kindergartens, free time Monitor, babys…

(1)
Jouella

Jouella

Verified
CHF 30 / hour

Hi, My name is Mica from the Philippines. I just moved here in 3604 Thun on February 2020. I have been an au pair in Switzerland for one year, in Denmark for two years and in Norway for one and a half…

Janira

Janira

CHF 27 / hour

My name is Janira and I am currently living in Thun. I am 35years old and I am a professional childminder for more than 9 years. I have a background from working as a Paramedic for 8years in Spain, …

Sofia

Sofia

Verified
CHF 23 / hour

Hello families! I'm Sofia, I’m 26 years old, I speak Spanish, English and German and I live in Thun since 2019 :) I’m currently attending a part-time business degree and I’m looking for a nanny / bab…

Nicole

Nicole

Verified
CHF 20 / hour

Mein Name ist Nicole,,bin Hausfrau und mutter von 4 grossen Kindern.Da ich Kinder über alles liebe biete ich mich als Tagesmutter oder Nanny an.Ich freue mich auf ihre Nachricht.,

Sunisa

Sunisa

CHF 20 / hour

I m a nice People 39 years old from Thailand I like to smile and friendly and Love kid

andreia

andreia

CHF 15 / hour

Liebe Eltern. Ich bin eine fröhliche und aufgestellte Babysitterin. Seit 8 Jahren hüte ich regelmässig Kinder. Ich spiele mit ihnen und mache alles, was ein Kinderherz höher schlagen lässt. Ich freue …

Alana

Alana

CHF 10 / hour

Liebe Eltern Legen Sie Wert darauf, dass Ihr Kind spannende und lehrreiche Erfahrungen in der Natur- und Tierwelt erleben darf? Ich bin eine gelernte Fachfrau Betreuung Kind und ab August biete i…

Bin

Bin

CHF 23 / hour

>Mit einem Lächeln im Gesicht, kommt das Glück von allein< Ich bin Mutter einer erwachsenen Tochter und habe in China eine Ausbildung zur Kindergärtnerin absolviert. Ich möchte mit Ihren Kindern s…

Janine

Janine

CHF 15 / hour

Ich suche 1-2 Kind(er), welche ich als Tagesmami bei uns zu Hause betreuen könnte für max. 3 Mörgen pro Woche, Mo/Di und Do. Ich bin eine Mutter von 2 Kindern (Tochter geboren 2014 und Sohn geboren 2…

Salomé

Salomé

CHF 20 / hour

Ich bin eine aufgestellte, motivierte und kinderliebe Person. Als studierte Sozialpädagogin habe ich viel Erfahrung mit Kinder von 0-22 Jahren. Ich bin gerne bereit, alle möglichen Fragen zu bean…

Isabel

Isabel

CHF 20 / hour

Hello I’m Isabel from The United States I am a former special needs teacher and aid. I love children and have worked in elementary schools and as a private tutor. I like to encourage fun and learning…

Mara

Mara

CHF 23 / hour

Hallo Hallo liebe Familie/ Erziehungspersonen Ich bin Mara 24ig und ich liebe Kinder/und Tiere sehr. Mit 13 Jahren haben ich den Babysitterkurs auch direkt angeschlossen. Und bin seither immer wider…

Lluvia

Lluvia

CHF 23 / hour

Hello my name is Lluvia I am a mother of a 6 month old baby and have worked as a babysitter for a family previously for 5 years in the USA. I assisted with meal prepping, driving children from school …

Caroline

Caroline

CHF 20 / hour

Hallo Ich bin selber Mutter von 2 Kindern (fast 6 Jahre und 1,5 Jahre) und habe unter der Woche noch Kapazitäten und viel Liebe zu bieten. Ich bin 32 und aus Deutschland. Ich freue mich auf bis 3 K…

Michelle

Michelle

CHF 15 / hour

Hallo ich habe 2 Mädchen 3 Jahre und 5 und ein Junge 1 Jahre. gerne würde ich auch weitere Kinder betreuuen . Melden sie sich doch

Yuliia

Yuliia

Hallo. Mein Name ist Julia. Ich kam aus der Ukraine, als der Krieg begann. Ich habe zwei Kinder. 19-jähriger Sohn und 11-jährige Tochter. Ich mag Kinder sehr. Sie lernen gut und treiben Sport. …

Karin

Karin

CHF 20 / hour

Ich verbringe sehr gerne Zeit mit Kindern, da ich dies als grosse Bereicherung empfinde

Kristilynn

Kristilynn

Hello! My name is Kristi-Lynn and I am looking for work as a nanny here in Switzerland. I am registered nurse in Canada and prior to that I studied/worked in the early childhood discipline. Some examp…

Find a Childminder in Heiligenschwendi

Get full access to all profiles in your area – quickly and easily.

Sign up now