Susanne

8050 Zürich

Informations sur la garde d'enfants

Genre de garde souhaitée
Baby-sitter ou Nounou
De l’expérience avec
  • Nouveau-nés (jusqu'à 12 mois)
  • Enfants en bas âge (1-3 ans)
  • Âge préscolaire (4-6 ans)
  • Âge scolaire
Nombre maximum possible d’enfants à garder
4 ou plus
Services supplémentaires
  • Cuisine et préparation des repas
  • Aide ménagère
  • Aide aux devoirs

Description personnelle

Liebe Eltern!

Dear parents,

as a nanny, I have 18 years of experience caring for children of all ages, from infants to preteens. In my previous role as daytime nanny to a busy family of five children, I learned how difficult it can be to manage the varying needs of children in diverse stages of development. I honed the ability to care for each child individually, while paying close attention to the needs of the group. I take safety extremely seriously.

I hold a Swiss work permit and a German ppt. I used to live in the U.S. due to family business and France for many years. I live in Wädenswil.

Looking forward to hearing from you.

Liebe Eltern,

ich bin eine sehr erfahrene, kreative und liebevolle Kinderfrau mit über 18 Jahren Berufserfahrung. Ich komme ursprünglich aus Deutschland und habe bereits eine Aufenthaltsgenehmigung für die Schweiz. Ich lebe in Wädenswil. Sich in der Natur aufzuhalten und Kochen (auch für die Eltern), gehören zu meinen bevorzugten Aktivitäten. Bisher habe ich Kinder im Alter 0-13 Jahre betreut. Ich lege wert auf Sicherheit und habe selbstverständlich auch Erste-Hilfe Kurse besucht. Ebenso kann ich sehr gute Referenzen vorlegen. Ich habe lange Jahre in Frankreich und den U.S.A gelebt, spreche somit auch Französisch und Englisch.

Souhaitez-vous voir le profil de Susanne en entier?

S’inscrire maintenant. Cela ne prends que quelques secondes.