Deborah

4600 Olten

Contact Deborah

You have to register to be able to contact Deborah

Sign up now

Childcare details

Type of childcare
Babysitter, Nanny or Childminder
Possible childcare schedule
mornings, afternoons or evenings
Max. number of children
3
Age of children
up to 2 years, 3 - 5 years, 6 - 9 years or more than 9 years

Personal description

*frei ab August 2020

Liebe Familie,
Ich habe einen Bachelor of Arts in Sozialer Arbeit (FHNW) mit Schwerpunkt Kindheit und Jugend sowie Behinderung und Beeinträchtigung. Dieser Abschluss befähigt mich zur Arbeit als Sozialpädagogin FH. Ich habe bereits sehr viel Erfahrung in der Kinderbetreuung. Ich babysitte seit bald 16 Jahren. Des Weiteren war ich ein Jahr Au Pair in zwei verschiedenen Familien und Ländern wo ich selbstständig den Alltag von Kindern zwischen 10 Monaten und 9 Jahren gestaltete. Ich habe 6 Monate neben meinem Studium in einer Kindertagesstätte gearbeitet, in der ich Aktivitäten für eine Gruppe von 3 – 6 Jährigen plante, gestaltete und führte. Jahrelang war ich Nanny bei verschiedenen Familien mit 2-3 Kindern im Alter von 6 – 12 Jahren.

Ab September starte ich meinen Master in schulischer Heilpädagogik und werde in den Studienpausen (August-mitte September und Januar- mitte Februar) jeweils am Do und Fr frei sein, um als Nanny arbeiten zu können. Gerne lasse ich Ihnen in einer E-Mail weitere Informationen über mich sowie Lebenslauf und Arbeitszeugnisse zukommen!

Dear family,
I have a bachelor degree in social work with focus in childhood and youth and disabilities. I`ve been an au pair for a year (10 month old baby, 5, 9). Apart from the year as an au pair I`ve been part of a youth organization for 16 years, where a lead groups and camps for children between 7 – 15. Furthermore I`ve worked part time in a nursery where I was responsible for a group of 3-6 year olds. I‘ve been working as a nanny in a family with two kids (2,4 years old) and a family with three kids (6,8,12) for several years. Now I’m working as a special needs teacher. In fall I will start my masters degree in special needs education an will be able to work as a nanny in Semester breaks (August-mid. September 2020 and Januar-mid. February 2021!) I would like to give you more information in an e-mail

Deutsch: Muttersprache
Englisch: C1
Niederländisch: C1
Swedish: A1

Would you like to see the full profile of Deborah?

Sign up now. It will only take a few seconds.

See full profile

How to employ Deborah?

Use our free assistant to easily manage all aspects of Deborah's employment.

Learn more