Tagesfam fischli

Company details

Claudia F.
9542 münchwilen

Childcare details

Type of childcare
Childminder
With which age groups do you have experience?
  • Newborns (up to 12 months)
  • Toddler (1-3 years)
  • Pre-school child (4-6 years)
  • Schoolchild (from 6 years)
What is the maximum number of children you can care for?
4 or more
Additional services
Pick up and bring children

Personal description

tagesmami mit leib und seele und unterstützung durch meine tochter fabekind sowie27ahre erfahrung,4erwachsene kinder, hat zeit und freude ihr kind liebevoll im eigenen haus mit grossem spielplatz ,viel umschwung abseits der strasse, und schö;nem spielzimmer mit viel spielsachen zu entdecken ,zu betreuen sehr flexible zeiten gü;nstige preise bei interesse und fragen email senden ich freu mich mami fischli und melanie

Would you like to see the full profile of Claudia?

Sign up now. It will only take a few seconds.