Natália

8952 Schlieren

Informations sur la garde d'enfants

Genre de garde souhaitée
Baby-sitter, Maman de jour ou Nounou
Nombre maximum possible d’enfants à garder
3

Description personnelle

Dear family,
I already work as a Nanny for two families, but I would like to find an extra job as a babysitter or a nanny for the other days (Monday, Thursday) .
During my studies (ecology, Slovakia) I worked in summer camp for kids (4 summers, 6-16 years old), then as an assistant in kindergarten (6 months of praktikum) and two years as an au-pair in Switzerland (in age 0,2,12,15,17). From January 2015 I work as a nanny.
I´m friendly, sporty and educated young girl who loves to play with children and to be in a nature. My cooking skills are very good and I hold a driving licence.

I´m looking forward to hear from you soon.
Your Natalia

Liebe Familie,
Ich arbeite als Nanny und ich möchte gern einen Nebenjob als Babysitterin oder Nanny finden (Montag, Donnerstag).
Während meines Studiums (Ökologie, Slowakei) habe ich in Kindersommerlager gearbeitet (mit Kinderim Alter 6-16 Jahre), dann als Assistentin in Kindergarten (Praktikum für 6 Monaten) und für zwei Jahre als Au-pair in der Schweiz (Alter 0,2,12,15,17). Seit Januar 2015 arbeite ich als Nanny.
Ich bin freundliche, sportiche, ausgebildete junge Frau welche mag mit Kinder spielen und in der Nature sein. Meine Kochenfähigkeiten sind sehr gute und ich habe auch Führerschein.

Ich freue mich von Ihnen zu hören.
Ihre Natalia

Souhaitez-vous voir le profil de Natália en entier?

S’inscrire maintenant. Cela ne prends que quelques secondes.