Find a Nanny in Dägerlen

Start now
4.9 1887 reviews
Looking for a job?
Childminder jobs in Dägerlen →
We found 443 profiles for you.
Erineuda

Erineuda

Verified
CHF 28 / hour

Hello my Name is Eri. Im from Brazil and im new in Switzerland.im Bachelorin in Turism. I worked in Brazil 2 years in a terapeut centrum for autistic childrens.Im learning at the Moment German But sin…

Grennda

Grennda

CHF 25 / hour

Hello, my name is Grennda! I have one year of experience as a nanny, taking care of a 5-year-old child, pediatric first aid course (online), and for six years, I participated weekly in a social group …

Yvonne

Yvonne

CHF 27 / hour

Guten Tag, liebe Eltern Mit Kindern spielen, malen, vorlesen und spazieren, ist für mich das schönste was es gibt. Ich betreue schon 38 Jahre Babys, Zwillinge und Kindern bis 16 Jahre und bin stolz…

Melissa

Melissa

CHF 20 / hour

Hello, my name is Melissa. I did a 2 year vocational training as nurse assistant and then a volunteer service in a residential home for handicap people. I’m a very fun and creative person. I lik…

Sabrina

Sabrina

CHF 25 / hour

Hallo und herzlich willkommen auf meinem Profil Gerne stelle ich mich Ihnen kurz vor. Ich bezeichne mich als eine liebe, freundliche, hilfsbereite, offene, ehrliche, kinderliebe und tierliebe Pers…

(3)
Ingrid

Ingrid

CHF 35 / hour

Liebe Eltern Ich bin eine ausgebildete Kinderpflegerin . Ich arbeite seit meiner Ausbildung als Nanny in Familien mit Kindern ab dem 3.Lebensmonat bis hin zur Einschulung . Ich bin nach wie vor mit …

Lenka

Lenka

CHF 28 / hour

Guten Tag, ich bin auf der Suche nach eine nette Familie,die eine Unterstützung mit ihren Kindern braucht. Ich bin eine nette,freundliche,kreative,aktive und flexible Frau,die gerne vieles mit den Ki…

María

María

CHF 22 / hour

Mi nombre es Maria. Ofrezco mis servicios como niñera. Tengo experiencia en el cuido de niños ya que trabajé en una jardín de niños como asistente y maestra. También he trabajado como Babysitter dura…

Asmaa

Asmaa

Verified
CHF 25 / hour

Guten Tag! Ich heisse Asmaa und schon seit meiner Kindheit habe ich Kinder betreut. Als älteste Schwester von fünf Kindern habe ich viel meine Mutter unterstützt und so auch meine Erfahrungen mit Babi…

Viktoria

Viktoria

CHF 25 / hour

Hello, I'm Viktoria I am a dance teacher and mother of two children.I worked in a kindergarten in Ukraine. I like to be with children,accompany them in learning and discovering new and interesting thi…

Rafaela

Rafaela

Verified
CHF 35 / hour

*Ab August 2024; ca. 20 Stunden pro Woche* Hallo liebe Familien, ich bin Rafaela, eine fröhliche, zuverlässige Nanny, die Kinder im Alter von eins bis zwölf mit Enthusiasmus betreut. Mit 15 sammel…

(1)
Marie

Marie

CHF 25 / hour

Hallo Mein Name ist Marie und ich bin Studentin in Winterthur . Mit 13 habe ich den Babysitterkurs des Roten Kreuz gemacht und seit dem habe ich nicht aufgehört regelmässig zu babysitten. Ich liebe …

(1)
Rosimere

Rosimere

CHF 30 / hour

My name is Rosi. I have plenty of experience looking after children, and I would love to be of service as a baby sitter. I have an education as a Nurse's Assistant, and I am also a certified Massa…

Hanni

Hanni

Verified
CHF 22 / hour

Hallo Liebe Eltern! Suchen Sie eine professionelle Köchin & Babysitterin? Mein Name ist Hanni und komme aus den Philippinen. Bin selber eine Mutter von einem zwei jährigen Jungen. Bin flexibel und…

Lucila

Lucila

CHF 27 / hour

Hey! I’m Lucila. I just graduated from my bachelor’s in international relations and move to switzerland. I’ve always loved children and cooking a lot and i babysitted throughout the whole of my four y…

Aysun

Aysun

CHF 20 / hour

I love spending time with children. Actually, action speaks louder than words.

Cindy

Cindy

Verified
CHF 30 / hour

Warm experienced, professional English speaking nanny living in Switzerland. I am experienced, loving nanny with qualifications in healthcare, teaching and psycpscholgy. I worked as a nanny In Wintert…

Fatjona

Fatjona

Verified
CHF 25 / hour

Im Fatjona.I have a lot of experiences with children. I love children and they love me too.

Lydia

Lydia

Verified
CHF 25 / hour

Ich habe schon einige Erfahrungen in der Kinderbetreuung, da ich seit vielen Jahren Sonntagsschulunterricht erteile und dabei ein vielfältiges Programm für die Kinder (im Primarschulalter) gestalte. D…

Sarina

Sarina

Verified
CHF 20 / hour

Ich bin Sarina Ich Betreue die Kinder gerne bei ihnen zuhause , ich bitte unterschidliche Aktivitäten an so das ich ihr Kind gevordert wird und dabei spass hatt. Durch meine 1 Jährige erfahrung in ei…

Find a Nanny in Dägerlen

Get full access to all profiles in your area – quickly and easily.

Sign up now