Find a Nanny in Bäretswil

Start now
4.9 1884 reviews
Looking for a job?
Childminder jobs in Bäretswil →
We found 296 profiles for you.
Ariadna

Ariadna

CHF 20 / hour

Hello to all families! My name is Ariadna, I have 24 years old and i’m from Spain, Barcelona. I speak Catalan and Spanish as a native, a basic and functional level of English and I'm studying Deutsch …

Adriana

Adriana

CHF 5 / hour

Olá, juntos! Ich bin Adriana, eine 25-jährige Portugiesin. Ich habe einen spezialisierten Kurs absolviert, um mich um Kinder zu kümmern. Ich stehe Ihnen als Babysitter zur Verfügung. Mit liebevoller A…

Chaima

Chaima

CHF 15 / hour

Hello! My name is Chaima and I have been an Aupair, I love children so I become a nanny or babysitter in my free time while I study German.

Artemis

Artemis

Verified

Children are my absolute passion. However, I am aware that as parents you give your future babysitter a huge responsibility. It is therefore important to me to convince you of me and my absolute conf…

Gema

Gema

CHF 30 / hour

My name is Gema, I am Spanish and I will move in January to Wetzikon. I have +10 years experience working with kids and I hold a driving license. I am excited about the chance to bring my extensive c…

Maria

Maria

CHF 20 / hour

Hallo, mein Name ist Maria. Ich war 2017 ein Jahr lang Aupair in Deutschland und habe danach in Wohnheimen für Menschen mit Assistenz Bedarf und in Kindergärten mit Kindern im Alter von 3 bis 7 Jahren…

Beatrix

Beatrix

CHF 25 / hour

Looking for a Family 60-80-100%. Dear Families I'm Beatrix. I have 9 years of experience in childcare. My adventure started back in 2015 when I came here to be an au pair. Since then I have worked …

Karolina

Karolina

Hello everyone, I am an experienced teacher. I worked for 3 years at school with children with special education needs. I also graduated from postgraduate studies within ‘Kindergarten education and pr…

Mirella

Mirella

CHF 28 / hour

Liebe Familie , ich heisse Mirella und habe langjährige Erfahrung in der Kinderbetreuung. Ich suche eine langfristige Stelle als Kinderbetreuerin für 20 bis 100%. Ich liebe die Arbeit mit Kindern, bet…

(2)
Adela

Adela

CHF 28 / hour

Hello dear families, my name is Adela. I enjoy spending time with children, no matter what age they are. I took care of my younger sister since she was born. I will entertain your children with variou…

Ulrike

Ulrike

CHF 30 / hour

Ich bin Ulrike, sehr kinderlieb, fröhlich, und geduldig, bin gern in der Natur und habe viele Jahre Erfahrung in der Kinderbetreuung, privat, als selbständige Spielgruppenleiterin und 3 Jahre als Ange…

Elise

Elise

CHF 40 / hour

I am a positive, friendly and enthusiastic native English-speaking Nanny/English tutor looking for new opportunity in 2024. I am passionate about working with children; I love encouraging them to le…

Sarah

Sarah

CHF 15 / hour

Hallo ich sitte seit circa 5 Jahren Kinder bei euch zuhause. Ich bin Besitzerin eines Husky x Bordercollies ( Welpe) nach möglichkeit währe es super wenn der Hund dabei sein kann. Ich habe ein Praktik…

Maria

Maria

CHF 25 / hour

Liebe Familie, ich bin eine Nanny/Fachfrau für Kinderbetreuung mit über 10 Jähriger Berufserfahrung. Habe sehr gute Referenzen. Bin sehr herzlich, absolut zuverlässig und verantwortungsbewusst, sehr f…

Gianna

Gianna

Verified
CHF 25 / hour

Liebe Eltern Ich bin Gianna und bezeichne mich als fröhliche und aufgestellte Person. Ich bin selbständig als Webdesignerin und arbeite die meiste Zeit von zu Hause aus. Ich habe ein starkes Verantw…

Abigel

Abigel

CHF 25 / hour

Hello dear parents, I am Abigel. I love kids, I also have 2.:) I prefer to take care up to 2 years old or 3 because I only speak English. Please feel free to write to me, I look forward to hearing fro…

Delila

Selbstständige Tagesmutter

Verified
CHF 10 / hour

Tagesmutter in Bauma Liebe Eltern Seit 14 Jahren bin ich in Bauma schon Tagesmutter mit Leib und Seele. Ich bin seit 12 Jahren Verheiratet und wir haben eine acht jährige Tochter, bin sehr flexibel…

(3)
Nayely

Nayely

CHF 25 / hour

Liebe Eltern. Ich bin eine aufgestellte, fröhliche, empathiesche Babysitterin. Seit jünger schon passe ich immer wieder auf kinder von Verwandten auf und arbeite im Gesundheitswesen in der Pflege, was…

Simone

Simone

Verified
CHF 25 / hour

Hallo liebe Mama, hallo lieber Papa. ich bin eine alleinerziehende Mutter. Meine Tochter ist zwar bereits schon volljährig, wohnt aber immer noch bei mir. Als alleinerziehende Mutter, darf ich von mi…

Jessica

Jessica

CHF 30 / hour

Hey. Ich bin d Jessy und bin 21i. Ich suche en Job als Nanny. Ich han mini Lehr als Fabe Klikinder betreuuerin gmacht. und han insgesamt 5 Jahr i dem bruef gschaffed. Dur das han ich erwiterti erfahri…

Find a Nanny in Bäretswil

Get full access to all profiles in your area – quickly and easily.

Sign up now