Find a Childminder in Höri

Start now
4.9 1892 reviews
Looking for a job?
Childminder jobs in Höri →
We found 371 profiles for you.
Cindy

Cindy

CHF 15 / hour

Hello families, new mom in Zurich, we are a family of 4, my 1 year old son, 4 year old daughter, my husband and myself. We are new to Switzerland, we moved because my husband has a new job. My name is…

(2)
Eirini

Eirini

CHF 30 / hour

Ich heisse Eirini und ich bin eine junge Frau. Ich betreue Kinder, koche gerne und unternehme gerne Tätigkeiten mit Kindern wie spazieren oder kreative Spiele spielen. Ich bin eine sehr geduldige, off…

Marcella

Marcella

CHF 30 / hour

Hallo Liebe Familie, ich bin Ausgebildete Fachfrau Kinderbetreuerin EFZ. Die Kinder sind für mich eigenständige Personen und es ist mir wichtig, dass die Persönlichkeit und Selbständigkeit gestärkt …

Sandra

Sandra

CHF 30 / hour

Hallo,liebe Familien! Ich bin eine warmherzige,freundliche,einfühlsame, pflichtbewusste, Nanny/Kindermädchen. Habe sehr viele Erfahrungen mit Säuglingen ab dem 10Tag,auch mit Zwillingen von 6Woch…

(4)
Soraia

Soraia

CHF 25 / hour

To whom it may concern, I am excited to have the opportunity to apply for a nanny. I truly have been blessed to enjoy a job where I can interact with kids daily, and I am really happy to handle all th…

Monika

Monika

CHF 25 / hour

Child psychologist, educator and kindergarten teacher with long experience in work with kids and teenagers looking for part time job.

Ramona

Ramona

Verified
CHF 10 / hour

Liebe Eltern Sind Sie auf der Suche nach einem Ort, an dem sich Ihre Kinder sicher und geborgen fühlen, während Sie bei der Arbeit sind? Dann sind Sie bei mir genau richtig. Ich biete Ihrem Kind …

María

María

CHF 25 / hour

Hallo liebe Eltern Mein Name ist María und ich bin Spanierin. Ich habe mit kindern seit vielen Jahren gearbeitet. Ich war Lehrerin an Schule, ich habe in Kinderheimen gearbeitet und bei der Erziehung…

Alina

Alina

CHF 25 / hour

Hallo liebe Familie, ich heisse Alina, ich bin eine diplomierte Lehrerin und auch eine professionelle Dolmetscherin, jetzt bin ich pensioniert, aber einfach zu Hause zu sitzen ist nicht für mich. Ich …

Elena

Elena

CHF 25 / hour

"Liebe Eltern. Ich bin eine fröhliche und aufgestellte Babysitterin. Seit 3 Jahren hüte ich regelmässig Kinder. Ich spiele mit ihnen und mache alles, was ein Kinderherz höher schlagen lässt.“

KASSIANI

KASSIANI

CHF 20 / hour

Dear family, I am a French/English-language teacher, as well as an experienced child-caretaker on my 30’s and I live in Allmendstrasse in Bülach. My experience with children has so far been deep, …

Tofan

Tofan

CHF 20 / hour

I am a 10 months old boy MOM and I can support you with some extra help at my home, occasionally or regularly, depending on situations. I am a sociabile person, patient and caring. I love being around…

Arline

Arline

Verified
CHF 30 / hour

English: Hello! My name is Arline, and I bring over six years of invaluable childcare experience in a daycare setting, along with completing an apprenticeship as a certified childcare professional. Fl…

Blenda

Blenda

CHF 20 / hour

Hallo Ich bin Blenda Meine Famillie ist sehr Gastfreundlich und ich musste immer auf Kinder von Besuchern aufpassen. Ich habe auch in einen Kinder Zahnarztpraxis 3 Jahre lang gearbeitet, hier hab…

Lisa

Lisa

CHF 30 / hour

Hallo, mein Name ist Lisa. Ich bin ausgelernt Fachfrau Betreuung und arbeite momentan in einer Kita in Zürich. Ich bin eine sehr offene, flexible, humorvolle, herzliche wie auch zuverlässige Person. …

Caroline

Caroline

CHF 15 / hour

Hi moms and dads! To tell you straight up, I don't have any certificates or a diploma with childcare. But I am a mom to two little boys. And that is the most important thing, to genuinely have the kn…

Fabienne

Fabienne

CHF 20 / hour

Ich habe 3 Töchter (15, 12 und 10 Jahre alt) und bin seit 24 Jahren verheiratet. Am Freitag arbeite ich als virtuelle Telefonsekretärin für verschiedene Firmen. An diesem Tag werden meine Kinder von m…

Marica

Marica

CHF 30 / hour

Ich bin Mutter von zwei Mädchen, ich bin eine liebe, sonnige, nette und freundliche Person. Ich liebe die Arbeit mit Kindern, ich mag spielen, lachen, lesen und spazieren gehen mit ihnen.

Alexandra

Alexandra

CHF 25 / hour

My name is alexandra , im mother so i can understand and take care of any children, i Was english teacher in Colombia with kids since kindergarden and elementary( 2 to 11 years). I can chance diapers…

Dianne

I'm self-employed

CHF 25 / hour

My name is Dianne, I'm a Brazilian married to Portuguese. My education is based on Christian principles and based on integrity, honesty and respect. I have experience with cleaning and taking care …

Find a Childminder in Höri

Get full access to all profiles in your area – quickly and easily.

Sign up now