Melanie

9014 St. Gallen

Childcare details

Type of childcare
Babysitter or Nanny
Experience with
  • Newborns (up to 12 months)
  • Toddler (1-3 years)
  • Pre-school child (4-6 years)
  • Schoolchild (from 6 years)
Max. number of children
4 or more
Additional services
  • Cooking and meal preparation
  • Help with homework
  • Help in the household
  • Pick up and bring children
Additional characteristics
Okay with pets, Non-smoker

Personal description

Liebe Eltern / Liebi Eltere

Ich bin Melanie und arbeite schon seit 8 Jahren im Bereich Kinderbetreuung und bin nun seit 3 Jahren ausgelernt. Ich bin eine offene, liebe, empathische und kompetente junge Erwachsene, die gerne Zeit mit Kindern verbringt. Ich bin hauptsächlich für Wochenendeinsätze verfügbar, aber je nach Distanz auch sehr flexibel unter der Woche, da ich mobil bin mit meinem Auto. Ich würde mich sehr freuen von euch zu hören. Liebi Grüess Melanie

Would you like to see the full profile of Melanie?

Sign up now. It will only take a few seconds.