Lorena

8200 Schaffhausen

Contact Lorena

You have to register to be able to contact Lorena

Sign up now

Childcare details

Type of childcare
Nanny or Childminder
Possible childcare schedule
mornings, afternoons, evenings or over night
Max. number of children
3
Age of children
up to 2 years, 3 - 5 years or 6 - 9 years

Personal description

Liebe Eltern
Mein Name ist Lorena, ich habe im Sommer 2017 die 3 jährige Lehre als FaBe EFZ (Kleinkinderzieherin) abgeschlossen. Danach habe ich in einer Krippe in Zürich gearbeitet und nun arbeite ich 50% in einem Atelier für Körperbehinderte in Schaffhausen. Weil ich nebenbei noch eine Ausbildung zur Maltherapeutin mache und eine stelle miz 50% pensum etwas zu wenig ist, suche ich noch eine Stelle als Nanny für Montag oder Mittwoch.
Ich würde mich freuen eure Familie kennen zu lernen :)

Would you like to see the full profile of Lorena?

Register for free. It will only take a few seconds.

See full profile

How to employ Lorena?

Use our free assistant to easily manage all aspects of Lorena's employment.

Learn more