Saskia

Verified
3006 Bern
5 reviews

Childcare details

Type of childcare
Babysitter
Experience with
  • Newborns (up to 12 months)
  • Toddler (1-3 years)
  • Pre-school child (4-6 years)
  • Schoolchild (from 6 years)
Max. number of children
3
Additional services
  • Cooking and meal preparation
  • Help with homework
  • Pick up and bring children
Additional characteristics
Okay with pets, Non-smoker

Personal description

Liebe Eltern. Seit 9 Jahren hüte ich als Nebenjob Kinder und habe mit allen Altersklassen Erfahrung. Ich bin eine aufgestellte, liebevolle und kreative Person. Mir bereitet die Arbeit mit Babys und Kindern viel Freude. Im April 2020 habe ich meine Fachmatur Pädagogik erfolgreich absolviert. Seit September 2020 studiere ich an der Pädagogischen Hochschule. Ich habe den Studiengang "Unterstufe" gewählt (Kindergarten/ 1.-3.Primarstufe).

Ich freue mich auf Ihre Nachricht und erzähle Ihnen gerne mehr über mich!

Would you like to see the full profile of Saskia?

Sign up now. It will only take a few seconds.