Charity .M.

4123 Allschwil

Contact Charity .M.

You have to register to be able to contact Charity .M.

Sign up now

Childcare details

Type of childcare
Babysitter or Childminder
Possible childcare schedule
mornings, afternoons or evenings
Max. number of children
2
Age of children
up to 2 years, 3 - 5 years, 6 - 9 years or more than 9 years

Personal description

My name is Charity. I’m 58 Years old,single mum and grand mother. I have lived in England,worked as a Carer &Child minder. Since 2011&2012 here in Switzerland I have been working as a Child minder & Home help with 2 Families on part-time basis,picking kids from school and drop off for after school activities. In addition to child care duties I also do meal preparations, ironing and light house work. I’ve completed a basic First Aid training including CPR in 2018. I am looking for more hours of work as I now have few hours. I am a caring, honest and reliable person. Looking forward to hearing from you. Thank you.

Ich bin eine erfahrene Babysitterin und seit 6, bzw 7 Jahren in zwei Familien in der Region Basel tätig. Ich hole die Kinder von der Schule ab und begleite Sie zu deren Freizeitaktivitäten. Dazwischen bereite ich Mahlzeiten zu und erledige weitere Hausarbeiten, wie Bügeln, Ordnung machen, etc.
Ich bin eine sehr zuverlässige und seriöse Person und liebe den Umgang und den Kontakt mit den Kindern.
Früher lebte ich in England und war dort in der Pflege von Bedürftigen tätig. Darum kann ich sagen, dass ich sowohl mit älteren als auch mit jüngeren Menschen gut zurecht komme. 2018 erneuerte ich das Basic First Aid Training inkl. CPR.
Ich habe noch Kapazität und könnte weitere Betreuungen übernehmen. Ich freue mich auf Ihre Kontaktaufnahme. Mein Muttersprache ist Englisch und ich verstehe und spreche wenig Deutsch.

Would you like to see the full profile of Charity .M.?

Sign up now. It will only take a few seconds.

See full profile

How to employ Charity .M.?

Use our free assistant to easily manage all aspects of Charity .M.'s employment.

Learn more