Elisa

6000 Luzern

Contact Elisa

You have to register to be able to contact Elisa

Sign up now

Childcare details

Type of childcare
Babysitter or Nanny
Possible childcare schedule
mornings, afternoons or evenings
Max. number of children
4 or more
Age of children
up to 2 years, 3 - 5 years, 6 - 9 years or more than 9 years

Personal description

Ich absolvierte vor mehreren Jahren meine Ausbildung als Fachfrau Betreuung in einem Behindertenheim. Und arbeite seit dem in der Kinder-und Jugendarbeit, sowie als Tanzpädagogin und bei der Rettungsschule für Nothilfekurse.
Ich machte ausserdem zwei Praktikas in Kitas und arbeitete in einer Montessori-Schule in London.
Ich bin eine sehr aufgeschlossene, fröhliche und zuverlässige Person und verbringe sehr gerne Zeit mit Kindern.

Ich würde mich sehr freuen eine tolle Familie im Raum Luzern zu finden, die ich in der momentanen schwierigen Zeit unterstützen und entlasten kann.

Would you like to see the full profile of Elisa?

Register for free. It will only take a few seconds.

See full profile

How to employ Elisa?

Use our free assistant to easily manage all aspects of Elisa's employment.

Learn more