Kim

8953 Dietikon

Contact Kim

You have to register to be able to contact Kim

Sign up now

Childcare details

Type of childcare
Babysitter or Nanny
Possible childcare schedule
mornings, afternoons or evenings
Max. number of children
3
Age of children
up to 2 years, 3 - 5 years or 6 - 9 years

Personal description

Liebe Familien! Ich bin eine 23ig-jährige Studentin am Institut für Angewandte Psychologie- und habe, dank einem sehr gnädigen Stundenplan, immer freitags unterrichtsfrei. Ich suche nun einen Nebenjob als Nanny in Basel (Heimat) oder Zürich (Wochenaufenthalt), und würde mich riesig freuen, Sie und ihre Schätze kennenzulernen. Vor Beginn des Studiums habe ich ein 12monatiges Praktikum in einer Kindertagesstätte absolviert und bringe somit reichlich an Erfahrung mit Kleinkindern mit.
Ich freue mich auf Ihre Nachricht,
Liebe Grüsse
Kim

Would you like to see the full profile of Kim?

Sign up now. It will only take a few seconds.

See full profile

How to employ Kim?

Use our free assistant to easily manage all aspects of Kim's employment.

Learn more