Rebecca

4450 Sissach

Contact Rebecca

You have to register to be able to contact Rebecca

Sign up now

Childcare details

Type of childcare
Babysitter, Nanny or Childminder
Possible childcare schedule
afternoons, evenings or over night
Max. number of children
4 or more
Age of children
up to 2 years, 3 - 5 years, 6 - 9 years or more than 9 years

Personal description

Liebe Familien

Ich bin eine fröhliche, gefestigte Persönlichkeit und moderne Mary Poppins mit einem grossen Herz für Kinder (und Eltern). Ich bin seit mehreren Jahren professionelle Nanny und geniesse die tollen Beziehungen in den Familien.
Ausgebildet bin ich in Psychlogie (Universitätsabschluss) und anerkannt als Kleinkinderzieherin.
Mit den Kindern und Eltern ist mir eine wertschätzende, offene und empathische Haltung wichtig. Ich bastle und singe gerne mit den Kindern und unternehme auch gerne kleinere Ausflüge (Spielplatz, Parks, Museum etc.). Besonders wichtig ist mir die Förderung der Selbstwirksamkeit der Kinder und Raum geben für eigene Kreativität.
Ich bilde mich regelmässig weiter (z.B. Nothilfe, Jesper Juul & Montessori Pädagogik, Bindungsorientierte Psychotherapie) und bringe Erfahrungen mit aus Kitas.

Ich betreue auch Mehrlinge oder Kinder mit Beeinträchtigungen.

Meine kleine zutrauliche Mopshündin Snow ist mein treuer Nannybegleiter und mag Kinder sehr. Ich lasse sie von meiner Mutter betreuen, wenn sie nicht mitkommen darf/kann.

…………………….
Dear Families

I am a professional Nanny, a modern Mary Poppins that loves taking care of kids in all ages. Educated in Psychlogy (Degree) and as a nursery nurse I take care of children since many years. I am used to look after more than one kid, twins and disabled children.
I am very experienced in familiar child support and also child care centers (nuserys, dayschools).
I am a very warm person, with great heart for kids and parents.

Would you like to see the full profile of Rebecca?

Sign up now. It will only take a few seconds.

See full profile

How to employ Rebecca?

Use our free assistant to easily manage all aspects of Rebecca's employment.

Learn more