Nadine-Johanna

8700 Küsnacht

Contact Nadine-Johanna

You have to register to be able to contact Nadine-Johanna

Sign up now

Childcare details

Type of childcare
Babysitter or Nanny
Possible childcare schedule
mornings, afternoons, evenings or over night
Max. number of children
3
Age of children
up to 2 years or 3 - 5 years

Personal description

Liebe Eltern,

Ich heisse Nadine-Johanna und bin eine deutsche Nanny und Säuglingspflegerin (Maternity Nurse) mit über 13 Jahren Erfahrung mit Kindern im Alter von Neugeborenen bis 14 Jahren.

Ich bin eine erfahrene, verantwortliche und aufgeschlossene Kinderfrau mit großem Interesse an Kindern und deren Entwicklung. Außerdem bin ich eine in England ausgebildete Maternity Practitioner / Schlaftrainerin und habe Erfahrung darin, neue Eltern mit ihrem Neugeborenen zu unterstützen.

Ich habe das Glück, einen Job gefunden zu haben, die sich nicht nach Arbeit anfühlt. Ich freue mich auf Montage und komme immer mit einem Lächeln auf dem Gesicht zur Arbeit. Ein weiterer Vorteil meiner Karriere ist, dass sie in viele Richtungen gehen kann und im Laufe der Jahre habe ich als Kindermädchen, Gouvernante und Säuglingspflegerin in Großbritannien, Europa und dem Nahen Osten gearbeitet.

Hello,
my name is Nadine-Johanna and I am a German nanny and non-medical maternity nurse with over 13 of experience looking after children from newborn to fourteen years. I am an experienced, responsible and outgoing nanny with great interest in children and their development. Further, I am a trained OCN Maternity Practitioner Level 4/Sleep Trainer Level 3 and have experience supporting new parents with their newborn.

I am lucky to have found a career, that doesn’t feel like work. I don’t dread Monday mornings and I always arrive at work with a smile on my face. Another perk of my career is, that it can go in many directions and over the years I have worked as a nanny, governess and maternity nurse in the UK, Europe and the Middle East.

Would you like to see the full profile of Nadine-Johanna?

Sign up now. It will only take a few seconds.

See full profile

How to employ Nadine-Johanna?

Use our free assistant to easily manage all aspects of Nadine-Johanna's employment.

Learn more